Respons fra kunder

Det er altid rart at få en tilbagemelding fra de personer, jeg har kontakt med gennem min lille virksomhed. Jeg lægger vægt på at yde en god service af høj standard til en rimelig pris og at udføre reparationer og handler uden lang ventetid. Jeg er derfor glad for, at den respons, jeg får mundtligt, ofte betoner hurtighed, ordentlighed og rimelige priser. Jeg kan selvfølgelig også lave fejl og overse ting. Derfor er der altid garanti på både reparationer og handler.

Hvis du har lyst til at lave en skriftlig tilbagemelding vedrørende en serviceydelse eller handel hos Orgelmekanikeren, er du velkommen til skrive en mail. Så vil jeg gerne lægge den her på hjemmesiden. Indtil videre har jeg modtaget følgende:

 

"Jeg har brugt Johannes kompetencer til en lang række ting, lige fra at servicere mit M100 og opgradere det med ekstra key-click, fikse gamle rørforstærkere og Weltmeister orgel, og ikke mindst - få opbygget mit nuværende transportable setup, som jeg elsker! Han har lavet en virkelig fed P100 til mig med fuld foldback, ekstra oktav i nederste manual, ekstra key-click og ikke mindst "Jon Lord knap" til ekstra overdrive. Johannes er meget grundig og omhyggelig og har altid sjove idéer i forhold til at optimere de forskellige modeller. Stor anbefaling herfra!"

- Martin Damgaard - musiker, komponist og rytmisk musikkonsulent på Fermaten, Herning.